Kedves Olvasók!

 

A Warhead az egyik kedvenc játéksorozatunk, melynek legfrissebb “epizódja” egy igen különleges helyszínen, a Hungaroringen zajlott.

Élménybeszámolónk következik.

 

Szervezés:

Gabona volt a főszervező, a pálya szigorú szabályai miatt nem lehetett könnyű dolga, de semmi kivetnivalót nem találtunk a szervezésben.

Az eddigi Warhead játékokhoz képest kicsit állóháborúnak éreztük a csatát, pedig a létszám elegendő volt a pálya méretéhez képest. Talán kicsit több kontakt, koordinált hadműveletek segítettek volna az adrenalin szint növeléséhez. Az igazsághoz hozzátartozik, hogy eléggé meleg idő volt, nem sok kedve volt az embernek futólépésben gázolni a csalánban.

A térkép lehetett volna kicsit részletgazdabb, én nem vagyok profi, ezért nehéz volt eligazodni rajta.

Ami még megmaradt, hogy az eligazítás részletes és korrekt volt, bár ezeken a játékokon ez már alap.

 

Pálya, körülmények:

 

Térkép

A Hungaroringen voltam már, de a versenypályán kívüli részeit nem ismertem. Nagyon szép, rendezett, de igen sűrű erdő adta a játékterek. Haladni kevésbé, de rejtőzködni nagyon hatékonyan lehetett az egyébként offroad pályának is használt terepen. A mély árkok, a szinte átláthatatlan bozót és a közelmúlt viharai miatt kidőlt fák látványa folyton a Ragadozó című filmet juttata eszembe.

A pálya használatára igen szigorú szabályok vonatkoztak, az pálya aszfaltját lényegében megközelíteni nem lehetett, fotózni pláne nem, és a ki-bejutás is csak csoportosan, a szervező jelenlétében történhetett. Ez érthető volt, azonban a reggeli játékindítás igencsak lassította. Mi ugyan odaértünk 8 óra előtt, de a később érkezők miatt csupát 2-3 órával kezdődött a tényleges játék, ez fárasztó várakozást jelentett, beöltözve, nyári melegben.

DevGruAS130608_HRing1

Nem egy tipikus airsoft pálya entransz

 

DevGruAS130608_HRing6

“Azon a fán van valami…”

DevGruAS130608_HRing5

Megvagy!

Tetszett, hogy a parkoló és a HQ, meg úgy az egész pálya nagyon kultúrált volt, a sittkupachoz szokott szemem hiába keresett szeméthegyet vagy veszélyes aknákat, jó volt egy kis változatosság. Zavaró volt azonban, hogy a versenypályán folyamatosan autók köröztek, melyek hangja nem segített a fülelésben.

DevGruAS130608_HRing3 A kronozás alatt egy ilyen frankó pihenőhely állt rendelkezésre

 

DevGruAS130608_HRing12

A Snipereknek kedvezett a terep, de nem volt könnyű átlőni a bozóton

 

 

Játékosok:

 

A többi Warhead játékon megszokott csapatok voltak, nincs említeni való.

 DevGruAS130608_HRing14

        Gyors haditerv Nujentől

 DevGruAS130608_HRing18 Die Hard Lado módra: 1. rejtőzködés

DevGruAS130608_HRing17

Die Hard Lado módra: 2. a veszély észlelése, megtévesztés

DevGruAS130608_HRing19

Die Hard Lado módra: 3. megsemmisítés

 

Összegzés:

 

Ami tetszett:

– Pálya, környezet, visszaállók

– Eligazítás, általános szervezés

– Fegyelmezett csapatok

– Szokásos hangulat

 

Ami nem tetszett:

– Versenyautók zaja

– Térkép részletessége

– Kevés kontakt

 

Jó játék volt, de semmi kiemelkedő, több harcot vártam, de lehet, hogy csak Tapolcán túl magasra került a léc.

Írta: TOM

Fotók: Lado